cool to share

Sunday, February 8, 2009

masih di persimpangan

Jika menyoroti usia yang makin lanjut,rasa macam sudah terlambat untuk menyambung study diperingkat master.. Cita2 yang masih kukuh di hati tapi semangat yang kian pudar. Dulu teringin nak jadi Cikgu minta setiap tahun tapi tak pernah dapat. 2009 , umurdah 35, so ramai yang kata tak boleh apply cikgu dah. Hm nak sambung master , byk benda nak kena fikir.. macam2 kadang2 benda yang kita tak patut fikir pun kena fikir... Tapi kadang2 tu terfikir jugak orang tak pernah fikir pun pasal diri kita.
Hm entahle. Dari semalam saya dan Intan berbincang tru sms mengenai application ke UPSI. Kalu ada geng syok gak. Tak le boring sangat atau terkial2 nak buat assignment sorang.
Sorry lah hubby, saya kena pikir juga apa yang saya minat,mampu buat dan yang saya inginkan selama ini. Saya penat dah nak menunggu atau fikir pasal keluarga abang yang entah sampai bila-bila cukup 'menyemakkkan' fikiran saya. Sorry if those word hurts. But it hurts me more then I thought....
Banyak lagi benda yang saya nak buat antaranya..
1) Siapkan novel yang pertama
2) Bekerja dengan organization yang yang boleh build up career and life. Pendek kata work for career.
3) Own business sendiri..
4) Anakyang ramai hahahahha...mcm tak sempat je..

No comments: