cool to share

Tuesday, May 4, 2010

sekadar biasa

alhamdulillah.. sehingga ke hari ni aku masih mampu menjalani kehidupan biasa...setelah 33 hari bekerja di tempat baru. byk perkara baru yg aku belajar melebihi dari perkara yg aku tak ingin belajar.... lain kali aku cerita.

hari ni juga lebih 120 hari aku bergelar pelajar. sedaya upaya mencuba untuk memastikan semua aktiviti yang biasa dilakukan sebelum ini juga mampu di lakukan pada masa ini. menjadi pelajar semula sebenarnya menuntut kekuatan mental, fizikal dan memerlukan daya ketahanan penyakit... tak boleh kena sakit selalu hatta selesema sekalipun. sedar tak sedar kita sudah hampir ke separuh tahun 2010. aku belum boleh berbangga dengan pencapaian aku hari ini.. hanya biasa-biasa aja... mungkin ayat biasa-biasa aja telah menjadi 'sumpahan' buat ku sebab masa di uni dulu seringkali aku ungkapkan aku dari fakulti biasa-biasa aje yg sebenarnya bermaksud Bba ( Bac of Bus Admin)... impian menjadi seseorg yg luar biasa ... aku pun tak pasti...

No comments: